OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

dinsdag 16 februari 2021

"Alice in Wonderland" in uitgehold boek gemaakt


Dit keer heb ik geen miniaturen gemaakt voor
het poppenhuis maar een oud boek uitgehold

Als mijn vriendin Margje op gaat ruimen vraagt
ze altijd eerst of ik het kan gebruiken

Jullie snappen wel dat ik het bijna
altijd kan gebruiken

Zo kwam ik dus aan een tas vol met hele oude
boeken met een mooie linnen kaft


Met boekbinderslijm heb ik de zijkanten ingesmeerd


Zorg voor een goed scherp mes en
een ijzeren liniaal


Als het diep genoeg is uitgesneden de randen
glad maken en insmeren met lijm


Ik heb eerst de pagina`s erop geplakt van
Alice en het bos


Daarna de losse dingen op karton gelijmd voor
de stevigheid  en uitgeknipt

Ik had nog een zakje beesten, gras en takjes
en dit met alleslijm bevestigd

10 opmerkingen:

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.