OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

dinsdag 17 december 2019

Opa en kleinzoon voor het 1:12 poppenhuis



Ik vind het leuk om dingen uit mijn leven te verwerken in mijn poppenhuis

In mijn hobbykamer van het poppenhuis staat dus o.a. ook
een poppenhuis in een kast

Net als het grote poppenhuis is het nog niet klaar 


Op een beurs kwam ik deze opa met kleinzoon tegen en heb die
gekocht voor mijn 1:12 poppenhuis


Mijn kleinzoon vind mijn grote poppenhuis geweldig en nu
staat hij ook in het kleine poppenhuis samen met opa



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.