OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

zaterdag 25 januari 2020

Grootmoeders snoephoek gemaakt 1:12




Grootmoeders snoephoek gemaakt


Jaren geleden heb ik de kit gekocht van Akke Ris
die je hieronder op de foto ziet


Er zat hout bij bij om de counter te maken maar
ik heb voor karton gekozen omdat ik dat
makkelijker vind werken


Verder heb ik de uitvoering, kleur en het model een beetje veranderd


Ik heb kleine vierkante spiegeltjes gemaakt voor de zijkant


Ik heb nu dus nog veel materiaal over maar dat komt
vast wel weer een keer van pas




1 opmerking:

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.