OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

woensdag 19 februari 2020

Bloemenmand gewickerd 1:12


Via de Facebookgroep Little Toys kon ik het materiaal en de
beschrijving kopen voor het wickeren van een bloemenmand

Gister ontving ik het materiaal per post en ik ben
gisteravond meteen begonnen



Ik vond het erg leuk om te doen en ben dan ook vanmorgen
meteen verder gegaan om hem af te maken





Ik ben tevreden over mijn eerste wicker werkje

Nu nog 🌹🌹maken voor in de mand

9 opmerkingen:

  1. very cute, Id love to fill it with flowers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi gemaakt, doet mij denken aan de 60ties toen had iedereen wel zo'n mand maar dan voor tijdschriften e.d.
    Maar bloemen lijkt mij ook geweldig en jij maakt altijd zulke mooie dus ben benieuwd!
    Fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je compliment. :) Ja inderdaad had iedereen toen de mand met lectuur gevuld maar het is officieel een plukmand voor bloemen

      Groetjes Xandra

      Verwijderen
  3. Gracias por este tutorial, queda genial.Feliz semana:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you for the basket tutorial. It looks lovely with the roses inside.
    Hugs, Drora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Drora I am very happy with the result.

      Hugs, Xandra

      Verwijderen
  5. Thank you for the basket tutorial. It looks lovely!
    Hugs, Drora

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.