OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

zondag 8 november 2020

Slaapkamertje 1:12 gemaakt in een kinderkoffertje


Ik heb voor mijn kleindochter op komst een slaapkamertje
in een koffertje gemaakt


Haar kamertje heeft het thema regenboog en eenhoorn
en dat heb ik ook gemaakt in het koffertje


Bed met een regenboog aan voet- en hoofdeinde
en dekbedje met eenhoorn

Dit heb ik gekocht bij de webshop Toffe Koffer
net als het theeserviesje en tafeltje met krukjes



Het tafeltje en krukjes heb ik roze geschilderd en gelakt


Plaatje van eenhoorn verkleind en uitgeprint net als
de klok en versiering op de wand


Dit kastje is 60 jaar oud en gemaakt door mijn vader
voor mijn eerste poppenhuis


Leuk om nu te kunnen verwerken in een cadeautje
voor mijn kleindochter





Ik had een kartonnen koffertje gekregen en heb dat geschuurd


Met Gesso behandeld en daarna 3 x mint groen geschilderd



Vloertje ingemaakt



4 opmerkingen:

  1. Precioso dormitorio! Será un regalo entrañable para tu nueva nieta en camino,enhorabuena!
    Besos.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a lovely gift for a new granddaughter on the way. I'm sure it will be one of many gifts you'll be making for her.
    Hugs, Drora

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.