OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

maandag 21 december 2020

Het interieur van mijn winkel met huishoudelijke artikelen en speelgoed Anno 1929 is klaar


Het interieur van mijn winkeltje "Nieuwe Bazar"
met huishoudelijke artikelen en speelgoed is klaar


Ik heb planken van karton gemaakt en die op een
achterwand gelijmd die was voorzien van behang

Het leek me makkelijker om dit in zijn geheel
in het winkeltje te kunnen lijmen

Op de planken staan o.a. een miniatuur winkeltje
en met de hand beschilderde soldaatjes



Er wordt al vol verlangen in de etalage gestaard


Ik moet nog glas in het dak maken en het dak afwerken
en nog een stoep om de winkel heen maken

De opening laat dus nog even op zich wachten

2 opmerkingen:

  1. Un lujo esa estantería , los soldaditos de plomo son una joya, y los demás juguetes como la mini escena una preciosidad. Felicidades por esta preciosa escena que estás haciendo ,besos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I see you shop already is going to receive a cute customer.
    Again, Merry Christmas to you and yours!
    Hugs, Drora

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.