OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

zaterdag 19 december 2020

Mijn sprookjesboek "Het geheim van heks Wiebelkontje" bij de drukker opgehaald


Ik heb vanmorgen mijn sprookjesboek "Het geheim van heks Wiebelkontje" bij de drukkerij op kunnen halen. Het verhaal gaat over een heks die eigenlijk balletdanseres wil zijn en waar mijn kleinzoons de hoofdrol in spelen. Ik heb 10 boeken laten drukken op eigen kosten.
Een lang gekoesterde wens is nu in vervulling gegaan dankzij het vele thuis zitten door Covid 19. Levert het toch ook nog iets positiefs op.
9 Maanden geleden ben ik begonnen. Het verhaal had ik al klaar en aan de hand daarvan heb ik de miniaturen gemaakt. Het heksenhuis heb ik volledig van karton gemaakt. Eenmaal klaar heb ik bijna 1000 foto`s voor het boek gemaakt voordat ik tevreden was.



Hieronder zie je de bouw van het
heksenhuis en de miniaturen












































4 opmerkingen:

  1. Maravilloso!! estoy segura que a tus nietos les encantará, es un recuerdo maravilloso.
    Besos.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor je leuke reactie. Ik ben benieuwd hoe ze het vinden als ze het cadeau krijgen. Maar denk dat ze het wel leuk vinden dat ze de hoofdrol spelen. Groeten Xandra

      Verwijderen
  2. Leuk gedaan, ik geloof dat je kleinkinderen deze oma erg zullen waarderen. Lief dat je zoiets voor ze hebt gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Thea. Meerdere hobby`s komen nu samen. Een lang gekoesterde wens om een kinderboek te schrijven is nu extra leuk geworden om het voor mijn kleinkinderen te maken. Groeten Xandra en fijne feestdagen

      Verwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.