OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

dinsdag 15 december 2020

Toonbank van karton gemaakt 1:12



Ik heb van 2mm dik karton een toonbank gemaakt 


Teken op het karton:

 2 x 17cm lang en 6.5 cm breed  
2 x 6.5cm lang en 4 cm breed 
1 x 18 cm lang en 4.5. cm breed


Snijd deze afgetekende stukken uit


Ik wilde het effect van planken en heb daarom de voorkant
van de toonbank om de cm ingesneden


Aan de achterkant heb ik een cm van de zijkant een lijn
getrokken en hier de zijkanten op gelijmd

Als de lijm droog is alle kanten met Gesso schilderen
want anders trekt het karton krom

Lijm de achterkant van de toonbank


Lijm de bovenkant en schilder alles met Gesso


Als de Gesso droog is schilder je het in de kleur die je wilt

Ik heb het afgewerkt met acryllak


2 opmerkingen:

  1. Wonderful work! It's impossible to note that the furniture is made of cardboard.
    Hugs, Drora

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.