OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

zaterdag 16 mei 2020

Rijdend miniatuur treintje voor het poppenhuis


Dit rijdende treintje staat op een tafel speciaal ontworpen
voor het poppenhuis door Bert Aarts

Bert geeft al jaren geen workshops meer en ook zijn
webshop is verdwenen

De treintafel stond al jaren op mijn verlanglijstje en nu heb ik
alsnog de werkbeschrijving en het materiaal
 in mijn bezit gekregen 

Het wordt een nieuw uitdaging want ik ben zo
technisch als een afwasborstel

Op het filmpje zie je hoe het moet gaan worden




2 opmerkingen:

  1. Thank you for sharing. The train must be a wonderful project to work on. I love it.
    Hugs, Drora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit project moet nog even wachten. Eerst het sprookjesboek afmaken en dan mijn poppenhuis want daar ben ik ook al jaren mee bezig:)

      Groetjes Xandra

      Verwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.