OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

donderdag 14 mei 2020

Het heksenhuis voor het sprookjesboek is nu helemaal klaar


Mijn heksenhuis 🧙‍♀️ ,dat ik speciaal heb gemaakt voor een
sprookjesboek voor mijn kleinkinderen, is klaar

Een hele uitdaging om het geheel van karton te maken
maar het is me uiteindelijk toch gelukt

Het is geworden zoals ik het in mijn hoofd had en zelfs
het dak van vleermuisvleugels is gelukt 🦇



Het bed, kamerscherm, toilettafel zijn  net als
het huis ook van karton gemaakt


Verder afvalmateriaal gebruikt en
oude meubeltjes gepimpt


Etiketten en boekjes allemaal zelf gemaakt


De woonkamer is eng en donker


Open haard en kast van karton



4 Benen van popjes als tafelpoten



De slaapkamer roze en romantisch want de heks in
het sprookje wil eigenlijk balletdanseres zijn 








Ook de balletschoentjes en doos zijn gemaakt
van karton, lint, stof en kraaltjes







10 opmerkingen:

  1. Te ha quedado preciosa! que bonita decoración y que gran cantidad de detalles tan adecuados para tu pequeña casa de brujas!!!
    Besos.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Pilar voor je leuke reactie

    Groeten Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Xandra,
    OOoo I love the little house. Love the bat roof!! I have been wanting to make a cardboard house cause the creativity can be so different. Great job!!
    Mini huggs,
    Conny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Conny voor je leuke reactie. Werken met karton bied zoveel mogelijkheden. Bovendien werkt het makkelijk en is het goedkoop.

      Groeten Xandra

      Verwijderen
  4. Preciosa tu casa de brujas , la cantidad de detalles que has pues , te ha quedado genial, el esfuerzo ha merecido la pena, buen fin de semana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor de leuke reactie. Ik ben ook erb blij dat het geworden is zoals ik het had bedacht. Jij ook fijne zondag en blijf gezond, Xandra

      Verwijderen
  5. This has been fun to follow. Your grandchildren will be proud of you for making them this fantastic witch's house. Great creative work!
    Hugs, Drora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop dat ze het verhaal leuk vinden Drora maar mij lijkt het wel leuk om een boek te krijgen dat volledig door oma is gemaakt.

      Groeten Xandra

      Verwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.