OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

dinsdag 19 mei 2020

Het begin van mijn sprookjesboek is er...


Het verhaal en het heksenhuis zijn klaar dus ik ben
nu begonnen met het maken van het boek
voor mijn kleinkinderen

Erg leuk om nu het eindresultaat te kunnen zien
van de fantasie die al lang in mijn hoofd zit

Ik ben 3 dagen aan het fotograferen geweest voordat
ik tevreden was over de 29 foto`s die
bij het verhaal passen

Met Photoshop kun je nog een hoop doen


Zoals een heksenhuis in mijn tuin ineens in een donker bos
laten staan met zelfs verlichting achter de ramen

Mijn man is hier erg handig in en helpt me daarbij

Deze foto`s zijn vanaf de computer genomen met 
mijn telefoon dus niet op zijn mooist


De eerste 5 pagina`s zijn nu voorlopig klaar, 
nog 24 te gaan

In het verhaal spelen mijn kleinzoons de hoofdrol en ik heb
er dingen in verwerkt die zij leuk vinden

Zo zingen we b.v. samen heel hard het lied van Pinokkio
en dat doet de heks nu met haar kat


Dankzij de coronacrisis heb ik nu alle tijd gehad om
het heksenhuis en de miniaturen te maken


Nu komt dan ook nog eens mijn jarenlange wens uit
om een kinderboek te maken

Levert de coronacrisis ook nog iets leuks op...

4 opmerkingen:

  1. Superleuk, het heksenhuis. Ik ben erg benieuwd hoe het boek er uiteindelijk uit komt te zien. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook erg blij met het resultaat tot nu toe en mijn oudste kleinzoon luisterde aandachtig toen ik hem de eerste 5 pagina`s voorlas. Dat zij het goed vinden is het allerbelangrijkste want ik maak het voor hun.

      Groetjes Xandra

      Verwijderen
  2. Ohhh!! que gran idea! me encantará ver como queda el libro!
    Besos.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog even geduld voordat het boek klaar is :)

      Groeten Xandra

      Verwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.