OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

maandag 9 november 2020

Een veranda 1:12 voor al mijn plantjes


Ik heb van een kit van Iriginals een veranda gemaakt


Er zit plexiglas in het kozijn


De "planken" op de achterwand heb ik van karton gemaakt


De Marokkaanse tegels heb ik gedownload, op maat
gemaakt en op karton geplakt


Het bankje is een kit van Laser mini`s and more

Het kussentje is gemaakt door Akke Ris


De rozen en plantjes heb ik gemaakt van rijstpapier

De vlinder heeft mijn dochter gemaakt


De plukmand heb ik gewickerd








3 opmerkingen:

  1. So beautiful! I love the plants and the basket is gorgeous.
    Lovely porch.
    Stay safe.
    Hugs, Drora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. una terraza invernadero preciosa, felicidades

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooo I like this with the skylights. Great job on the plants.
    Mini huggs,
    Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.