OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

dinsdag 24 november 2020

Muren van het winkeltje Nieuwe Bazar zijn klaar


De muren van de winkel heb ik met steentjes beplakt


De steentjes heb ik gedownload





"Emaille" bordje met de straatnaam gemaakt, op karton geplakt,
bruine randjes gegeven alsof het roest en afgelakt



De winkel  van mijn oma en opa opende in 1929 en daarom heb
ik oude reclame opgezocht en op de muur geplakt





Ik heb het dak, de achtermuur en de binnenkant van de winkel
5 keer moeten schilderen voordat het goed was


Gelukkig heb ik een mini verfrolletje wat erg fijn werkt


Ik wil nog grind en mos op het dak maken
en het glas moet er nog in


3 opmerkingen:

  1. Me encanta tu tienda, y que bonito hacerla como la de tus abuelos, será un maravilloso recuerdo. Quedo a la espera de ver tus avances.
    Besos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Has hecho un buen avance y todo va quedando genial!!
    Besos.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for giving me grateful information. I think this is very important to me. Your post is quite different. That's why I regularly visit your site.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.