OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

vrijdag 27 november 2020

Anatomie torso in miniatuur


Ik heb een prachtige anatomie torso gevonden
op een Facebookgroep, voor de artsenkamer die ik
ooit nog wil maken, en mocht hem gratis ophalen

Ik weet niet hoe dat bij jullie gaat maar ik heb een
hele lijst met mini projecten die ik nog wil maken

Ik verzamel miniaturen en ideeën op voorhand en zo
krijgt een project langzaamaan vorm

4 opmerkingen:

  1. Wow, gaaf. Ik heb ook nog zo'n torso staan. Staat al jaren te wachten om een kamertje er om heen te maken.... Ik heb ergens nog plaatjes van röntgenfoto's. Ben je geïnteresseerd? Dan kan ik de foto's naar je mailen en kun je ze zelf op transparant folie printen.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Anita. Stuur de röntgenfoto's maar via pb Facebook :) Alvast bedankt voor de moeite.

      Verwijderen
  2. Prachtig die torso! Wat een leuk project een Artsenkamer.
    Ik wil nog wel veel maken,heb voor al die projecten al veel verzameld, dus een flinke hoeveelheid miniaturen in huis. Die per project van plaats zullen veranderen.
    Je bent niet de enige.
    Gr. Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat dacht ik al Thea dat ik niet de enige was met een to do lijstje :)

      Verwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.