OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

dinsdag 23 februari 2021

Vogelhuisjes van karton gemaakt schaal 1:12


Gisteravond had ik een workshop online
van Ellen Boersma


Haar vogelhuisjes zagen er heel leuk uit
en waren gemaakt van hout


Ik heb de vogelhuisjes van karton en het
dak van ribbeltjeskarton gemaakt


Dat werkt voor mij makkelijker dan hout


Ik vind het altijd het leukste om mijn eigen
versie er van te maken


Ik heb behang gedownload en de vogeltjes
uitgesneden, op maat gemaakt en geprint


Met de perforator van zwart karton 2 rondjes
gemaakt en gebruikt als "ingang" van
de vogelhuisjes


1 opmerking:

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.