OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

zondag 28 februari 2021

"Inspiratieloos"... Atelier in een kijkkastje is klaar


Ik heb een atelier in een kijkkastje 
in schaal 1:12 gemaakt

Het kijkkastje heet "Inspiratieloos"
 

De schilderijlijstjes, de kat en de
bierpul heb ik gekocht

De rest heb ik allemaal zelf gemaakt


Er staat nu een leeg doek op de ezel
(gemaakt van roerhoutjes) want
de schilder heeft even geen inspiratie 


De kruk was een een champagnedop

Palet van karton en verf op gekliederd

De pot met kwasten op de grond was een
dopje die ik heb gevuld met lijm
vermengd met zwarte verf 

Stukjes cocktailprikkers als stelen
van de kwasten


Plankje aan de wand was een roerhoutje

Flesje bier gemaakt van een leeg flesje
oogdruppels en etiket gedownload


Tafeltje van roerhoutjes gemaakt


In de hobbykamer van mijn poppenhuis staat een
miniatuur schilderij van Erik Meijer

 

 Dit schilderijtje hangt nu ook in het kijkkastje


De schilderijen heb ik gedownload
en zijn van de kunstenaar







Kijkkastje van Erik Meijer


Kijkkastje stap voor stap...


Kijkkastje bij aankoop


Muur en vloer gedownload en geprint 


Ezel gemaakt van roerhoutjes





Schort gemaakt van de doek waar ik mijn
kwast aan afveeg



Tafeltje van roerhoutjes gemaakt


Fles bier gemaakt van een oogdruppelflesje, 
lijm, verf en gedownload etiketje 


Tekenmap van karton en lintjes gemaakt



6 opmerkingen:

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.