OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

vrijdag 26 februari 2021

Kijkkastje Atelier weer een stapje verder


Ik heb het kijkkastje alweer wat verder ingericht

Ik wil graag zoveel mogelijk maken van
goedkoop materiaal en "afval"


De kruk was een een champagnedop

Palet van karton en verf op gekliederd

De pot met kwasten op de grond was een
dopje die ik heb gevuld met lijm
vermengd met zwarte verf 

Stukjes cocktailprikkers als stelen
van de kwasten


Schort gemaakt van de doek waar ik mijn
kwasten altijd aan afveeg


Plankje aan de wand was een roerhoutje

Flesje bier gemaakt van een leeg flesje
oogdruppels en etiket gedownload

Bierpul gekocht bij Laser minis and More


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.