OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

zondag 5 april 2020

Derde vloer voor de slaapkamer van het heksenhuis...


Helaas heb ik de tweede vloer in de slaapkamer
ook weer moeten verwijderen

Ondanks dat ik een andere lijm had gebruikt was de vloer
de volgende dag toch weer vol met luchtbubbels

Ik heb nu echte houten latjes gebruikt die al voorzien
waren van lijm en deze blijven wel goed zitten

Het bed en wat spulletjes die ik heb gemaakt even
voor de foto erbij gezet om een idee te krijgen
hoe het straks gaat worden



1 opmerking:

  1. Siento lo de tu suelo, pero lo has solucionado muy bien con madera auténtica.Feliz domingo:-)

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.