OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

donderdag 23 april 2020

Vloeren los gescheurd van het heksenhuis...



De 2 vloeren zaten vast en daar was ik erg blij mee

Toen ik de derde vloer wilde gaan lijmen was ik zo dom om alleen
boeken tussen de tweede en derde vloer te zetten

Voordat ik daarmee klaar was vielen de boeken om en
namen de vloeren mee en scheurde ook wat
karton van de zijgevel mee ðŸ˜•


Dat was stevig balen en ik had zin om de hele boel
in de vuilnisbak te kieperen

Met de hulp van mijn man toch maar weer
opnieuw gelijmd en gestut


Als het droog is maak ik maar extra "balken" om
er onder te lijmen om de boel te stutten

Mocht dit niet gaan lukken dan zal ik het heksenhuis
van triplex moeten maken

Dat zou ik erg jammer vinden want mijn bedoeling
was om dit heksenhuis zo goedkoop
mogelijk te maken

Wordt vervolgd...

6 opmerkingen:

  1. No te desanimes Xandra, con esa pequeña ayuda de tu marido seguro que lo sacas adelante y tu proyecto al final te quedará estupendo, que pases un buen día:-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga mijn best doen. Heb gister de balken gemaakt. Hoop dat die voldoende steun gaan geven.

      Groeten Xandra

      Verwijderen
  2. Lamento los contratiempos,pero deseo que ahora todo vaya bien y queden pegados perfectamente!!
    Besos.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga mijn best doen. Heb gister de balken gemaakt. Hoop dat die voldoende steun gaan geven.

      Groeten Xandra

      Verwijderen
  3. animo, eso ya está conseguido, seguro...

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.