OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

woensdag 29 april 2020

Het dak van vleermuisvleugels voor het heksenhuis is gelijmd

Het dak van vleermuisvleugels is nu gelijmd


Morgen ga ik het nog een keer zwart schilderen want het dekt
nog niet helemaal maar ik wilde het eerst bevestigen

Het schilderen is dan makkelijker en ik kan meteen
de beschadigingen meenemen


Daarna de lijntjes op de vleugels schilderen en dan is het dak klaar






8 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Het begint steeds meer te worden zoals ik het had bedacht :)

      Blijf gezond, Xandra

      Verwijderen
  2. Genial muy original,me encanta como te está quedando, cuídate:-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor je leuke reactie. Blijf gezond.

      Groeten Xandra

      Verwijderen
  3. This is one of the most fantastic witch's houses I've seen. I love it and I admire your creativity in making it. Thank you for sharing the progress.
    Hugs, Drora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Drora for your lovely comment. The whichhouse is almost ready :)

      Hug from Xandra and stay healthy

      Verwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.