OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

zaterdag 4 april 2020

Romantisch bed voor het heksenhuis gemaakt


Ik heb een bed gemaakt voor het heksenhuis

Het wordt een romantische slaapkamer want de heks heeft
een geheim.. ze wil het liefst een balletdanseres zijn

Ik heb het bed en de sterretjes van karton gemaakt


Ik had nog een schuimrubber envelop en heb daar
2 laagjes van op het karton geplakt


Daarna de stof met gouden sterretjes er strak omheen
getrokken en aan de achterkant vast gelijmd


Aan de achterkant een goudkleurig voeteneind gelijmd
om het netjes af te werken

Van dezelfde stof heb ik een dekbed gemaakt en
gouden sterretjes op het bed gelijmd

Nu moet ik alleen nog kussentjes maken


1 opmerking:

  1. Ja heerlijk wie je ook dromen te kunnen hebben en sommige komen uit!
    Veel plezier en blijf gezond!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.