OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

woensdag 8 april 2020

Miniaturen voor Pasen gemaakt 1:12


Omdat we nu niet meer maandelijks bij elkaar kunnen 
komen met de poppenhuisclub, vanwege de coronacrisis,
kregen we een verrassing per post toegestuurd


Ik moest er even over nadenken wat ik precies met
het materiaal ging doen en dit is het geworden

Van het roerhoutje en kartonnetje heb ik
een dienblad gemaakt


Kuikentjes, haas en haan gekleurd en kuikentjes
op het dienblad geplakt 


In de bloempotjes heb ik een schuimrubberballetje
gedaan en hier het groen op gelijmd

Haas en haan op cocktailprikker gelijmd en
in het schuimrubberballetje gestoken


Kraaltjes aan het ijzerdraadje geregen en de kaarsjes in de gaten
van een grote knoop gestoken

Daar omheen het groen gelijmd en de kralenketting
als decoratie er op gelegd

6 opmerkingen:

  1. Sacaste buen rendimiento al envió del club, buen día.-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke uitdaging en goed gelukt!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great use of materials! I love what you managed to create with them.
    Hugs, Drora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Drora. Happy Easter in this strange time.

      Hugs Xandra

      Verwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.