OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

zaterdag 11 april 2020

Voortgang van de bouw van het heksenhuis


De bouw van het heksenhuis gaat nu iets langzamer
want ik ga nu iedere middag even een paar uur in
de tuin genieten van het zonnetje 😎 

Ik heb een "bouwtekening" gemaakt voordat ik aan
het heksenhuis begon maar in perspectief
tekenen is niet mijn sterkste kant... 


Al bouwende kom ik er achter dat ik dingen aan moet passen

Zo heb ik alsnog "balken" moeten maken om onder de vloer van de
benedenverdieping te lijmen



Dit omdat ik anders geen houvast heb
om de zijgevels vast te lijmen


Ik heb nu alle onderdelen gesneden en in de grondverf gezet

Ik heb er toen de onderdelen droog waren wel boeken
tegen het krom trekken op moeten leggen

Ik hoop vandaag alles in de eerste laag gekleurde verf te krijgen


5 opmerkingen:

  1. I am quite confident that at the end it will be a very original and impressive witch house. There is no pressure. We can work slowly, enjoy other occupations, work in the garden if we have one, keep fit and wait for better days to come.
    Keep safe!
    Hugs, Drora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Drors langzaam aan begint het vorm te krijgen. Het begint op het huis te lijken dat ik in mijn hoofd heb. Blijf gezond en sterkte.

      Groeten Xandra

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Ja langzamerhand wordt het zoals ik het in mijn hoofd heb.

      Verwijderen
  3. la tienes muy clara, lo dice tu croquis ...

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.