OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

zaterdag 25 april 2020

Het heksenhuis begint vorm te krijgen...


Vanmorgen vroeg opgestaan want ik was zo benieuwd
of alles nu in elkaar zou blijven zitten


Ik heb extra balken onder en tussen de 2 vloeren
gemaakt en dat gaf voldoende stevigheid


Daarna de tweede zijgevel gelijmd en gisteravond
om 11 uur nog de voorgevel


Ik was dus erg benieuwd vanmorgen naar het resultaat 


 Gelukkig bleef het huis overeind 🥳🥳

Nu moet ik de verf nog hier en daar bijwerken en het dak maken


4 opmerkingen:

  1. Genial lo has logrado, con el techo ya estará consolidada.Buen fin de semana creativo:-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was erg blij gister dat het was gelukt zoals ik in mijn hoofd had. Groeten Xandra

      Verwijderen
  2. Bravo! Todo está en su sitio y la casa va tomando una forma muy bonita y original!!
    Besos.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was erg blij gister dat het was gelukt zoals ik in mijn hoofd had. Groeten Xandra

      Verwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.