OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

woensdag 1 april 2020

Vloer voor de benedenverdieping van het heksenhuis is klaar


Met de vloer voor de benedenverdieping van het
heksenhuis ben ik 3 dagen bezig geweest

Ik denk niet dat ik nog snel een keer een
vloer van eierdozen ga maken...

Ik heb een plaat van dik karton gesneden en eierdozen
aan stukjes gescheurd


Plaat zwart geschilderd en stukjes eierdoos erop gelijmd



De eerste keer egaal grijs geschilderd


Een klein stukje van een spons afgeknipt


Met een pincet het stukje spons in donker grijze
verf gedoopt en hier de stenen mee gedipt


Daarna de stenen bewerkt en de randjes afgewerkt
met een cocktailprikker met zwarte verf




Afgewerkt met een paar lagen lak



3 opmerkingen:

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.