OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

maandag 13 april 2020

Kamerscherm, klok en posters gemaakt 1:12 met thema ballet


Kamerscherm, klok en posters voor de slaapkamer van
het heksenhuis gemaakt met het thema ballet omdat
ze eigenlijk balletdanseres wil zijn...

Ik vind het leuk om in mijn projecten dingen uit
mijn eigen leven te verwerken

Ik heb dus ook posters uitgezocht van balletvoorstellingen
die ik zelf heb bezocht

De klok heb ik in een knoop gemaakt


2 opmerkingen:

  1. Leuk alle ballet gerelateerde mini items!
    fijne paasdag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bonito plegable de bailarinas y bonitos imprimibles, cuídate:-)

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.